Ballicut Haftada doktor erkeğe benziyor dedi . Ama net olarak on gün sonra söyleyecek merak ediyorum kız deyip sonradan değişen çok var ama erkek denilip sonradan değişen var mı aranızda 🙏🏻😀
zepbjk Ballicut 12 de erkek olabilir dedi 15te kıza benziyor dedi 19da kız dedi ben ayrıntılıyı bekliyorum artık 😃 ama büyük ihtimal kızım olacak 🌸
Ysmn0605 Ballicut 13 haftada yuzde doksan erkek dedi 16 gbu yuzde doksan kiz dedi 21 haftaligiz suan detaylida da kiz dediler😊
Ballicut Ffc2224 allahıııım bende çok merak ediyorum bu haftaya kadar zor sabrettim 16-18 çok uzak geliyor 😌🤢
Ffc2224 Ballicut ayy inanın öyle diyorda insan 11,14 haftada 2 li testler falan var ya o sürec onlarla geçiyor cinsiyeti aklınıza bile gelmiyor 😅🙈
Bagiye Bana da 12. Haftamda kız dedindi sonra ikili test için randevum vardı 13. Haftamda kız dendi. 15 haftamda 3 lü tarama için randevu almaha gitmiştim tekrar kız dedi doktor . Detaylıda da kız denilirse alışverişe başlıcam
Srhtzlyh Bagiye benimki de bir kere %75 kız dedi ondan sonrada bizimki hep sakladı kendini göstermedi her gittiğimde kıza benziyor diyor doktorumuzu bakalım 1 eylülde ayrıntılı ultrason var onu bekliyorum bende😊
Mervesbora Ballicut doktordan da kaynakli canım o bazı doktorlar okadar gıcık ki benimki 14 haftada gittim gostermedi sadece 1 dk baktı göstermiyor git dedi bide özel hastane düşün
SMin Mervesbora ben 12.haftammda gittim çocuk bacak bacak üstüne atmıştı göstermedi küçük olmasına rağmen doktor iki üç gün sonra gelin yine bakalım dedi bize de
Hicran52 Mervesbora muayeneye girmeden çikolata yiyin o bebeği hareketlendiriyomuş benim eltime doktor öyle demiş ama ben henüz iyi doktora denk gelemedim 😁