Kızlar kardeşimin testi pozitif cıktı. Öksürük olup biraz sırtına vuruyomuş tat kaybı da yavas yavaş geri geliyomuş sizler nasıl atlattınız napmak gerekir ? On gündür odasından hiç çıkmadı temas etmedi evde babam kronik şeler hastası bi de 😭akıl verin nolur yaşayanlar 😭