Serrax Biz de 8+1 iz🤗 9 nisan gösteriyor ama sezaryen olacağım için mart sonu olur gibi. İkinci bebeğim bu arada
Nisanurunannesi3850 8 haftalık oldum bnde 19 nisan gösteriyor tahmini doğuk tarihi hayırlısı olsun insaallah🥰
Annesisevsin Bizde 7+3üz teyzeleri 3+5 te öğrendiğim için zaman geçmiyor doğumumuz 23 nisan çocuk bayramı😍