Mucizem0407 Merhaba , 7 haftalık gebeyim doktorum bu ilacı verdi kullanmam için daha önce kullanan var mı?
Gzmsydr Mucizem0407 ben hamile kalmadan önce kullanmıştım polikistik over vardi yumurtlamayı düzenlesin diye kaldıktan sonra degistirdi
Mucizem0407 @Gzmsydr# Bende öyle bir sorun yok çok şükür etrafımda daha önce hamile olupta folik asit vs kullananlar neden bunu verdiğini anlamadım vs dediler tereddütte kaldım genelde adet düzensizliği için vs kullanılıyormuş sanırım