4 haftalık gebeyim zaten hiçbirşey yapamıyorum hep uzanıyorum ev başını almış gidiyor 1 saat önce kalktım ortalığı topladım zar zor valizim salondaydi odaya taşıdım dolabın içine koydum ortalık az toplu olsun diye valizi yerine koyduğumdan beri belime Bi ağzı girdi sancı girdi karnıma belim şuan çok kötü sizce neden böyle oldu valizin içi doluydu normal orta boy valizler var ya onlardan korktum bişey mi oldu acaba?