Betty93 Beyza9197 12+4 olduk bizde ara ara şiddetli baş ağrısı oluyo onun dışında pek bişey yok çok şükür 🥰
sntn Beyza9197 bende 11+6 haftalık hamileyim bu aralar anlatılmaz baş ağrım oluyor ilaçta içmek istemiyorum yatınca geçer diyorum gece uyuyorum uyanıyorum yine aynı
Hnfesin Beyza9197 11+ 6 mide bulantıları devam ediyor kusmalar da bişey yiyemiyorum. Gözümü açamıyorum yorgunluk oluyor. Baş dönmesi çok oluyor. Birdee belimde agrı
Rehile 11+6yız Göbeğk deliöimin sağında solunda 2 3 dakkalık ağrı oluyo bide karnmn altında bazdn başkada şikayetimiz yok şükür
Yagmur_C Beyza9197 12+6 oldum ben de baş ağrısı ve bel ağrısı arada oluyor tuvalet ihtiyacım azalmaya başladı kabızlık bitti şükür 🙏🏼 Bir de yakarca Mı ısırıyor yoksa Alerji mi bilmiyorum kaşınıyorum 3-4 gündür 😣