Kizlar Eşim temalı olduğu için 9 gün önce test verdi hala açıklanmadı . Bende ne olur ne olnaz diye sonuc çıkana kadar annemlerde kaynanamlarda falan kalıyorum şikayet etmediğim yer kalmadı cimer e yazdım 184 sabime sikayet ettim 184 geri dönüş yapti sonuç açıklanmış görünüyor fakat siz e nabizda goremiyorsunz dediler ilçe sağlığı arayıp talep oluşturun dediler ilçe sağlığa ulaşmak mümkün değil yazılım destek birimine oluşturdum hala bi sonuç yok bu durumla karşılaşan var mı perişan olduk pozitif mi negatif mi diye gece gündüz dk başı e nabiza bakiyoruz eşim orda Bn burda stres icindeyz kaç gündür evime giremiyorum :(( bu konuda bilgisi olan var mı