Merhaba 28,29,30 ovulasyon testinde çift çizgi cikti yani yumurtlama, bat 7 Ocak . 31 Aralık tek çizgi cikti çatlama oldu ve testi aldığım yer çatlama olmuş iki günü değerlendir dedi. Evde akrabalarımız olduğu icin değerlendiremedik 29 u da değerlendirememiştik . Çatlama mi daha önemli yoksa çift çizgi çıktığı zamanki yumurtlama mi kızlar ? Tutmuşmudur sizce