ikigozumuncicegii Kızlar adetim geçti 3 gün bulantı şişkinlik göğüslerde şişkinlik. Ve beyaz akıntılar var sizce nedir durum ??
Ozdmrkbraa ikigozumuncicegii mutlaka bi test yap canım. Bildiğim kadarıyla bulantı hemen başlamıyor şişkinlik belki adet gecikmendendir ama umarım tüm belirtilerin gebelik doğrultusunda olur 🙌🏻😘 yine de sen gecikmişken ya test yap yada bekleyebilirsen gecikmenin 10.gününü bekle testte kesin sonuç al bekleyemezsen kan ver bugün 😘
Ffc2224 ikigozumuncicegii Canım canını sıkmak istemem ama ben 17. Gün gecti öyle belirtilerim vardı 6 haftalıktı test yaptıgımda bu kadar erken belirti olmaz mevsim gecislerindede düzensizlik olabiliyor acele etme istersen
Kbranrbrk ikigozumuncicegii benim adet günüm 2 Eylül olacak ama normalde hastalanırken hiç gogus agrım vesayre bel agrım felan olmamıstır suan gogus agrım bel agrım bazen kasığımda sancı idrara felan cok cıkıyorum ilk defafa kendımı hamıle hıssedıyorum test yaptım cıkmadı ama ayın 2sını beklıcem dun kan verecektım adetın gecınce gel dedi Rabbim hayırlısını versin inşallah 😊
Burcuceviz ikigozumuncicegii bence hamile olabilirsin çünkü benim de öyle olmuştu ve adetim 2 gün gecikti gecikmeden önce belirtilerini hissettim adetimin geçmesini bekledim sonrasında da göğüsler de yoğun agrı ve bulantı olunca test yaptım hemen çıktı hissetmek önemli 🥰hayırlısı olsun
ikigozumuncicegii Ozdmrkbraa şöyle diyim ben 25 günde bir adet oluyorum . en son 2 ağustosta adet oldum . Hesaplayınca 3 hafta 6 gün felan ediyo. Normalde ben hastalanırken böyle olmaz . Bide arada arda bir sicak basmaları oluyo . Bende diyorum herkesin vücudu farklı . Bazıları adet günü gelmeden. Biliyo bazıları adetten 10 gün sonra anca hamile olduğunu biliyo . Bizde uyduk günümüze acaba mı dedm içimden .
Kkubraaa Merhaba canım benim de son adet tarihim 24 Temmuz Normalde 32 Gün de 1 hasta oluyorum ama 2 defa 35 günde bir olduğum oldu bugün Adetten sonra 36 günüm Yarın da hasta olmazsam test yapmayı düşünüyorum Umarım ikimiz için de hayırlısı olur
ikigozumuncicegii Kbranrbrk bende şuan mide yanması gibi bulantı gibi . Arada sıcak basması göğüslerde dolgunlaşma . Bnde tuvalete çıkıyorum . İki gündür sıvımsı şefaf kokusuz akıntı .
ikigozumuncicegii Kbranrbrk bende dün yapmıştım test çıkmadı ama Rahime yerleştikten sonra bthcg kanda çok yüksek olunca idrara geçiyormuş öyle okumuştum .
Kbranrbrk ikigozumuncicegii benım akıntı oldu suan bırsey yok akıntı dan dolayı hastalıgın gecerse kan testı ver bence 😊
Cansu87 ikigozumuncicegii benimde ayni belirtiler var hatta sol kasiktan bacaga yayilan bi agri da var
Merve_akp ikigozumuncicegii yok canım benim testte silik çıktı idrarı koyar koymaz çıktı çift çizgi test verdim hemen 15.16 tıydı daha sabah ilk idrarla yap testini hcg yüksek olmasada ilk idrarla net oluyo
ikigozumuncicegii zohreeeee dün yaptım çıkmadı adetin ikinci günüydü normalde . Dedm bence erken 2 3 gün sonra tekrar yapıyım . Allah izin verirse yarın yapcam .
ikigozumuncicegii Kbranrbrk akıntı olması normalmiş zaten . Bebek Rahime yerleşince rahim kendini kapatıyo mu koruyo mu öyle bişey tam bilmiyorum ama .
Burcuceviz Kbranrbrk ben resmen karnımda varlığını hissettim orda olduğunu biliyordum test de onaylamış oldu 🥰
ikigozumuncicegii Kbranrbrk bende öyle oluyorum ya sürekli vicüdumu inceleyip duruyorum kafayı yicem heralde bu gidişle 🤣
ikigozumuncicegii Cansu87 benim ağrım olmadı o kadar ama ayağa kalkınca eğilince felan hafif batmalar oluyo. Arada.
zohreeeee ikigozumuncicegii bendede bugun adetin 3.gunu ama yok negatif🤷golge gibi yani bende negatif kabul ediyorym onu🙄bence pazartesine kadar bekle daha net olsun😊