Kızlar 38+5 haftalığım dün gece sabaha kadar ara ara kasıklarıma aynı adet sancısı gibi sancı girdi sabaha kadar ara ara oldu her sancıda uykum bölündü beni baya etkiledi ama şimdi uyandım artık sanki hiç bişey olmamış gibi açıkçası artık doğurcam devam edicek sandım var mı böyle başına gelen? nişan su herhangibir belirti de yok?