Esrabzdmr Merhaba güzel anneler ve adayları . Bir oğlum var 1.5 yaşında . Şimdide kızçem olacak inşallah . İsim hâlâ bulamadık . Siz neler buldunuz veya kızlarınızın ismi neler öneri alabilir miyim 😊🤞🏻
Gul__ Bende hamileyim eğer kızım olursa Meva ismini koymak istiyorum rüyamda da gördüm cennetin aldı demek :) belki fikir olur canım
EbrarBilgem Esrabzdmr Ebrar Ada olabilir abisiyle uyumlu 🌿 bnde 10 gün önce doğum yaptım miniğimin adı Ebrar Bilge 🥰
Esrabzdmr EbrarBilgem sağlıkla büyüsün inşallah prenses 🎈 Hayırlısı olsun 😊 evet hoş duruyor sanki bu isim