Zeyyaleyyy Kızlar günaydın bu sabah uyandığımda göğüsümde ıslaklık vardı bayağı bi süt gelmiş olabilir sanırım 24 haftalığım çok erken değil mi
Esraguvennn Zeyyaleyyy yok erken değil 16. Haftadan beri süt üretimin başladı zaten. Sadece erken doğum olmasın diye sıkma göğüs ucunu uyarma. Çok akıntı olursa göğüs pedi kullan.
Snszasla Zeyyaleyyy bende 20 haftalığım geçen gün benden de geldi çok şaşırdım erken degilmi ya dedim ama olabiliyormuş 🤷♀️
momcemre1 Benim 19.haftada gelmişti. Doktoruma anlattım sıkıntı yok sen sıkma kendiliğinden bazen gelebilir bizim için daha iyi doğumdan sonra daha rahat gelir demişti
Zeyyaleyyy Teşekkür ederim Kızlar hiç ellemedim sabah baya avuç içi kadar gelmişti hem çamaşırıma hem Çarşafa kadar sağolun 😚
Durukusunannesi Cansiin ben de 25 haftalığım hiç gelmedi Doğumdan sonra da gelmicek diye korkuyorum 🥺
CansuAbinik Zeyyaleyyy Benimde 28 haftalıkken sol göğsümden gelmişti. Göğüslerimde çatlamalar oluyor diye krem sürüyordum. Meğer kremle yaptığım masaj süt gelmesini tetikliyormuş. Doktor masajı bırak demişti.🥺
Zeyyaleyyy CansuAbinik ya evet bende kaç gündür kremliyorum masaj yapar gibi ay ondan gelmiş olabilir 🙊
Busraata33 Zeyyaleyyy 32 haftaligim 2kere geldi kesildi nerdeyse doğuracam sütüm yok 🙄🙂,daha iyi işte doğum sonrası zorlanmassin