Kızlar 40+1 olduk en geç pazartesi suni sancıyla baslicak doğumum. Ama şöyle bir sıkıntım var bana direk doğumhaneye yatacağımı ve tek başıma olucağımı söylediler. Benim bildiğim özel hastanelerde önce odaya alınıp belirli bir açılmadan sonra falan doğuma gidiyorsunuz. Bende panik atak var tek başıma kesinlikle istediğim zaman çıkamayacağım bi yerde duramam. Bilgisi olan birileri varsa bana biri akıl versin dünden beri yerimde duramıyorum