Kizlar merhaba,
Ya dün kina yaktim ben elimin ortasina. Hicte bi yere surmedim sonradan. Turuncumsu oldu. Fakat bi arkadasimin tanidigi demis ki hamilelikte kina yakilmaz zararli. Bebekte de herhangi bi yerinde leke olur gibi seyler demis. Ya bu doğru mu. Biliyor musunuz. Icime kuşku düştü