BKA16 ben ilk gebeliğimde eşim olmadan doğurdum canım. Annem vardı,daha doğrusu yurt dışına geldim çocuğum için burda dünyaya getirdim eşim gelememişti. Onu o kadar çok aradım ki anlatamam hala içimde uktedir. Şimdi 2.ye hamileyim nasipse son 2 ay kaldı. Eşim yanımda,ve benden çok o girmek istiyor doğuma. Eşin istiyor ise bence kesin girsin,çünkü onun desteği elini tutması seni daha güçlü yapacak,acın dai hafifleyecektir. Ben de çok istiyorum eşim de çok istiyor,ilki normal oldu nasipse bunu da normal istiyorum ve eşim yanımda olduğu için İnan acılar aklıma gelmiyor