NagihanAfra 24+5 günlük hamileyim göbek deliğimin oldugu yer nefes aldıkça sancı acıma yapıyo gerildiği için mi yoksa üşüttüm mü ondan mı oluyo bilgisi olan var mı acaba
Eminebkrylcn NagihanAfra gerıldıgı ıcın benek buyudugu ıcın canım bende 37+1 ım hala o sekılde hatta mıde kısmı agrı falan yapıo bebek buyudugu ıcınmıs doktorum oyle demıstı ☺️
Esmaemir17 NagihanAfra Bebekten dolayı oluyor.Bende 39 haftalık oldum halen ağrısı oluyor.Hatta bazen çok aşırı ağrısı oluyor😞Rabbim yardımcın olsun daha varmış doğumuna🤲🏻Hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim 😇
Cileklipasta NagihanAfra benim de öyleydi idrar yolları enfeksiyonu geçiriyormuşum. Doktorunuzu bilgilendirin her ihtimale karşı.
berra227 NagihanAfra canım benim 34 lerden sonra göbek deliği etrafı agrım oldu dr um orası daha hassas ve ince deri demisti gobe deligi cevresi olabilir demisti
Eminebkrylcn NagihanAfra korkma korkma rabbım saglıkla sıhatle kucagına almayı nasıp etsın ınsallah 🙏🏻☺️Rica ederim 😇