eyll2734 Kızlar 26+3 hamileyim bazen lavobaya girip çıktıktan sonra sızıntı şeklinde ıslaklık oluyo ara ara yaşayan varmı aranızda
Neslicos eyll2734 merhaba wc ye girdikten sonra degilde gun icinde oluyor 2 3 haftadir 🤷♀️ Bende 26+6 yim
Emine_66 eyll2734 canım o bende de var 27+4 haftalığım 2 hamileliğim doktor bebek büyüdüğü için rahme baskı yapıyor demişti ilk hamileliğim de suyum aniden patlamıştı inan durduramıyorsun akmasını hemen arkasından kanlı akıntı
Temmuz7 eyll2734 bende de bu hafta başladı yürürken filan hareket edince bebekler bi baskı oluyor bu hafta başladı.