Günaydın 35 ıncı haftaydım bebegımın hareketler eskıye gore azaldı son bı kacgundur cokmhıssetmıorm eskıden kıpır kıpırdı sımdı az gibi. Ben mı endıse edıyorum pskılojıkmı yoksa boyle olan var mı dogum yaklastıkca hareketi azalan varmı , acile gidiyim mi ramdevuma 5 gün var daha.