Kızlar bişey sorucam. Tek yumurta ikizleri daha riskli olduğu için peronatoloji bölümü bakıyomuş sanırım . Ben normal kadın dogum uzmanına gidiyorum bana bişey demedi. Herkes peronatoloji bölümünemi gidiyo yoksa ben gibi kadın doguma giden varmı. 11 haftalıgım bu arada.