Herkese iyi sabahlar😂
Her iki uygulamayıda kullanıyorum çünkü 4 aylık bir oğluşum var öbürünü bugün öğrendim
yaşayanız var mı aranızda? bu arada doğumum 32 saat sürdü sonunda sezeryan oldum..
Eminim güzel yanları vardır ama beni şimdiden korkutan şey hamileliğin son günleri
Siz nasıl başardınız? Nasıl geçti
lütfen anlatın❤️