Merhaba güzel anneler, 27+6 haftalık hamileyim. Özellikle bir kaç gündür kızım karnımın bir tarafında toplanıyor ve kaskatı kesiliyor. Biraz masaj yapıp, yürümeye çalışıncada yumuşuyor. Şu an mesela karnımın sağ tarafında sertleşti ve ağrı yapıyor bıçak saplanır gibi.. Sebebi ne olabilir, bir bilgisi olan var mı? Bir kaç postta okudum, erken doğum olabilir yazmışlar açıkçası korktum biraz.. Nefes almayı geçtim, konuşurken bile çok sancı yapıyor. Yardımcı olursanız, sevinirim.🤲🏼