Bugün sabahları normalde tekmeleyerek oğlum uyandırır beni. Bu sabah öyle olmadı daha sonra belki uyuyordur diye pek umursmadım sonra zaman geçtikce hala hareket etmedigini herzamanki hareketlerinin olmadıgını fark ettim. Sürekli karnımın üst ortasında toplanıyor çok garip bi şekilde korktum tabiki Karpuzu cok sever aşırı derecede. Yedim yine hareketlenmedi sonra doktorumla konustum ve hastahaneye gelmemi söyledi, gittik. Nstye baglandım tabiki sancım cıktı ama ben hiç sancı hissetmedim . Bu durum benim erken doğum giBi etkilermi? Yakında sancım falan tutarmı allah korusun. Bebegmin kilosu boyu yerinde oldugu için küveze koymazlar onu biliyorum ama korktum acıkcası