DaisyMom Mayle23 hic uzulme canim.Cok normal 💛 benim ilk gebeligimde nadir hissediyordum 6 ayimdan sonra felan hissetim daha cok.
yildiz060 Mayle23 çikolata yada tatlı bişeyler yiyip yarım saat felan sessiz bir ortamda bebeğine odaklan hissedersin bence :)
Nunuu1010 Korkma cnm daha erken olabilir ilk gebelikse özellikle geç hissedebilirsin bünyeye kiloya da bağlı hiç mi hissetmedin yoksa ediyodu şimdi mi etmiyo?
Nunuu1010 Mayle23 doktorun da söyleyecektir cnm 24 te bile hisseden var şakın telaş yapma bi kere bile olsa hissetmişsin bu da bişey boşu boşuna stres yapıp çocuğunu da üzme sabırla bekle🙏