Arkadaşlar idrarım geldiğinde tuvalete gitmeye biraz gecikirsem karnımda ve kasıklarımda ağrı oluyor geceleri daha çok oluyor 14+4 haftalık hamileyim acaba normal mi her hamile de olan birşey mi yoksa anormal bir durum mu ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim yardımcı olursanız çok sevinirim.