Ayla92 Kızlar ben 23 haftalık hamileyim yeri geldiğinde hiç hissetmiyorum hissetsem bile kasikta hissediyorum bürde çok az hissediyorum sizce normalmi yardımcı olun :(
Sinemarslannnn Ayla92 normal normal bende öyleyim kasıkta göbekte sağda solda ortada bazen hiç yok hatta 😂27 den sonra rutine bağlar diyorlar
Babyy1S Ayla92 22 de hareketleri bnde de azalmıştı olabiliyormuş ama smdi 24 haftlgz gayet kıpir kıpır uzun bir süre hiç hissetmezsen skntı olur yani 1 gün boyunca baktin hareket etmiyr o zman bekleme acike git ama bu haftalarda olabilir yavaslilik
Ayla92 Babyy1S ya açıkçası ne zaman hissettim belki olmuo genelde gece 12 1 arası hissediyorum ama endişe ettim açıkcasi
Babyy1S Ayla92 düzene giricek bende panik oldum fakat burda çoğu kisi o haftalarda duzensizlik oldugunu soylemislerdi eğer içine sinmiyorsa muayne ol yarn icin rahat eder
Elfynsmr Ayla92 oluyor canım mesela bi kaç gün öncesi hissetmedim hiç korktum hatta kendi kendime bi kaç günde devam etti sonra hareket etmeye başladı arada yine gün içinde bi hareket ediyor bi hareketsiz kalıyor 27. Haftaya kadar bu şekilde normalmiş
Ayla92 Elfynsmr inş cnm valla 2 gebelik ilkinde çok rahattım bunda çok evham yapıyorum allahım sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin herkezin senin neyin olcak
Miniginannesiiii1111 Ayla92 yani normal ben sizin haftanızda aynı sekildim düzene girmesi 30. Haftadan sonra oluyor ondan öncesi hep düzensiz oluyor genede doktorunuza danışın