Babyboy2309 Kızlar 36+3 üm ara da bır 2 haftadır cok sık bas donmesı yasıyorum neden olan varmı bılen varmı
y_tunc Babyboy2309 kansızlıktan olabılır doguma yaklastıgınız için degerleriniz düşmeye baslamıstır oda haliyle baş dönmesi göz kararması halsizlik yapar
Babyboy2309 ecembugra53 bılmıyorum ki yemekmyerken nır an gelıyor ama oyle noyle degıl yanımda ne veya kım varsa ondan tutunuyorum
Babyboy2309 midekoruyucu yurt dısımda yasıyorum canım nurası baya sogudu hanı kapı pencere kapalı hırka ıle oturuyoruz ortulerle uyuyoruz 😘
midekoruyucu Babyboy2309 yaaa 🙈 ne şapşik oldum şimdi 😂😂😂😂😂 o zaman mutlaka tansiyonunuzu ölçtürün önemli çünkü son haftalardasınız Rabbim korusun sizi ve bebişinizi İnşallah ❤️🤲🏼