ggnl sanırım 4 veya 5 aydı, evdeyken hep pamuk + ılık su kullandım. Bez / ıslak mendil denemesinde heralde elimden 8-10 marka geçmiştir.
Sleepy natural cırtlı / külot bez, prima aktif bebek, prima premium care, minies ; oğlumda pişik/sızdırma vb sorunları sık sık yapmadı.Ancak sleepy hangi ayda hangi beden denesem de hep belde bacak yanlarında kızartı yapıyor.en sorunsuz bizde prima oldu, sırf primanın maddi artışından artık 22 aylık da olduğu için sleepy külot bez alıyoruz.
Fiyat/performans,kolay bulunabilirlik,ebat,ıslaklık,mendil dokusu yumuşaklığı olarak sırasıyla memnun kaldıklarım ; sleepy natural, prima aqua pure. Bir de son 2 aydır yeni çıktı sleepynin doğal organik diye yeşil paketli okaliptus kekik içerikli var ondan da çok memnunum ama bence ek gıda vs sonrası bebekler için uygun.
Bezi ve ıslak mendili bebek seçiyor.Instagram anne babalarının açtığı çoğu sayfaya da güvenmiyorum.15-18 ay önce tü kaka kötü dediğine 3 ay sonra çok cici güzel dediklerini gördüm.Eleştirince de bas engeli.
Siz içeriğine kendiniz bakın hepsinde yazıyor.
Ben olabildiğince katkısız diye sleepy den başka kullanmam diyordum, bazen hikaye oldu.Gündüz sleepy, gece uykusunda 1 tane prima takıyorum hala 🤷🏻♀️ 3 kere çarşaf değiştircek halim hiç yok.