CerenNisaSecilmis acıkcasi dogrusunu söyliyim 5günüm doğum yapalı kalkamıyodum daha yenı bebeği emziremedim denedim ama cok acıyo emzirirkene yaram öyle süt pompasıyla sağip veriyorum kayınvalidem gelip ev işlerimi yapıyo yaralıyken gözün iş bile görmüyo agri sızıdan iki katli yürüyosun tuvallate gitmek koca bi sorun böyleykene bile zor sezaryan ama yavrun olunca sabır ediyosun mutluluk sebebın var bu acilar tadi tuzu kalsın gelir gecer diyosun 🤗