Afrabgm tüp bebekle olmuştu tüm emeklerimiz boşa gitti Rabbim nasip eder inşallah tekrardan Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah çok çok zormuş. Hiç bi gelişme göZükmedi zaten haftama göre kesem küçükmüş bebekte 6. Haftada kalmış gelişmemiş eğer ilaç kullanmasaydın çoktan düşük yapmış olurdun zaten dedi doktor