26_26_26ggg evet bende de oluyordu bazen affedersin ama geğirik bile tutardı 2 gün önce böyle oldum çok kötüydüm ve nst’ye girdim sancı çıkmadı ama ben yerimde duramıyordum sonra dediler rahmin açılmış acil gözetim altında olman gerekiyor ilaçlarla durdular şükür ve ağrı hissetmiyorum şu an 🙏🏻