Hashasim2020 Kızlar ben balık yağı hapı kullanıyorum 1 aydın. Şimdi 2. Kutuya başladım siz toplamda kaç kutu ya da kaç ay kullandınız
Zeynep_cagdas Hashasim2020 17+1 oldum canım 12.hafta sonunda folik asiti bıraktırıp omegaya başladık kan vesaire de aynı anda başladık. Doğuma kadar kullanacakmışım. Omega royal benim kullandığımın adı.
Babyy1S Hashasim2020 her hastane ayni ilaci tavsiye etmiyor onlarin da baglı oldugu anlasmali firma var doktorunuz size hangisini vericegini bilir ve ben doğuma kadar kullanıcam cnku çok faydalı bir ilaç
suhedaaa Snglklc Hashasim2020 Hım demek ki farklı omega veriyor bende almak istiyorum fakat hangisini verir bilemedim açıkcası. Teşekkür ederim bu arada 🙂
suhedaaa Snglklc evet doğru mesela burda magnezyum takviyesi alan bir çok annelerimiz var ve bakarsak farklı ilaçlardır 🙂
Hashasim2020 Babyy1S evet benim doktorum da efa daily yazıyor sanırım onunla anlaşmalı çünkü çoğu yerde regenesis max veriyorlar 🙊
Babyy1S Hashasim2020 banada regenesis max vermisti snra ben degistrdm regula 3 gyn yazdi onu kullanıyrm her hastanenin kendi onerdiği ilaclar farkli ne yazikki
Giz4110 Hashasim2020 34 haftalık hamileyim doktorum yazmayınca istemiştim, kan sulandırıcı kullananlarda sakıncalı oldugunu söyleyip vermedi. Doğal yollarla almaya çalışıyorum hiç kullanmadım😊