feyzos Esma98 alınmıyor doğumhaneye hiç erkek girmiyo bana sadece anestezi iğnesini yapan kişi erkekti
fitmommy Esma98 ben doktoruma sordum Derya hanım benim doktorum. Doğumhaneye alamıyoruz dedi. Sancı odasına gelebiliyormuş. Bana kalırsa sancı odası daha önemli çoğunlukla sıkıntılı Kısım orası gibi ☺️