CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hamişler 23+1günlügüm hastaneden cikarken puset mi ? Yoksa portbebe mi ? Hangisi daha iyisi acaba 🤔
CigdemZeynepAkdeniz MerveKontakay Bebek arabasini mart gibi almayi düşünüyorum kışın kullanamicagim icin her yere arabayla gidicem diye puset arabasiz zor mu olur acaba
MerveKontakay CigdemZeynepAkdeniz valla portbebe bana saçma geliyor sonra atıcaz biryere ama siz arabayı geç alıcaksınız 🤔 Bilemedim
Melegimveben CigdemZeynepAkdeniz benim ablam hastane çıkışını portbebe kullandı bende yanındaydım baya kullanışlı canım 3. aydan sonra puseti kullanmaya başladı
Nurem CigdemZeynepAkdeniz canım şuan moda diye birçok kişi puset alıyor ama çoğu zaman eşin yada tanından kuvvetli biri olmadan kullanamayacaksın. Port bebe ise nerden baksan sadece 3 aylık dönemde kullanabileceğin birşey.. ben ileriye dönük olmayacağı için ikisini de tercih etmiyorum battaniyeye sarıp eve getircem inşallah ☺
Sultan42 CigdemZeynepAkdeniz canım öncelikle bu işin içinde olduğum için tavsiye vereceğim yeni doğan bir bebeğin düz bir zeminde yatması daha iyidir bel ve omurga kemiği gelişimi açısından o nedenle fortbebe kullanımı daha doğru olacaktır pusette iki büklüm oluyor bebek ve hiç sağlıklı degil
Melegimveben Sultan42 katılıyorum bebeğin düz yerde yatması lazım pusete koymak için çok hassas ve küçük olacakları için 3. aydan sonra ancak kullanılabilir diye düşünüyorum
CigdemZeynepAkdeniz Cevaplarınız icin çok teşekkür ederim sanirim ilk portbebe alacağim biraz daha gelişene kadar iyi olcak biraz büyüsün öyle alirim olmazsa puseti veya kanguru alırım 😊😊