Lamia65 Meva-annesi Hayır canım.Tam hazır değiliz.Beşik araba almadık henüz.Yavaştan hazırlıklar gidiyor
Bir_zerre Kasım anneleri olarak bir vatsap grubunda buluşup birbirimize her konuda yardımcı olalım istedik 😍 Katılmak isterseniz @Aysealp ’e mesaj atabilirsiniz 😇