Nezoli Kızlar 36 haftam doluyor çok sık kabız olmaya başladım beni çok zorluyor af edersiniz ıkındıkça korkuyorum da var mi benim gibi yasayan ve neler iyi gelir
Smyydmr1 Nezoli ben henüz 23. Haftadayım ama kabızlık en başından beri var o yüzden hoşaf kaynattım kaysılı onu blenderden geçirdim üstüne su ekledim meyve suyu gibi içiyorum iyi geliyor ama gene de ara da oluyor
Eda_anne Cafede bende kullanıyordum onu eczacım artık kullanamazssın dedi 😕beyaz toz suya karıştırıp içilenlerden değil mi sizin de bahsettiğiniz🙂
Nezoli Smyydmr1 kayısı önceleri daha çok işe yariyordu sanki bebek büyüdükçe daha çok zorlaniliyor sanirim
Cafede Nezoli evet 22 haftadan beri kullaniorum yani bu kabizliktan hastanelik oldum bebegimi dusuyorum sandim adi magvital aile hekimim yazdi ve normalde de kullanmam gerekiyormus bebek icin
Bulut-Mavi Hiçbiri olmazsa gliserin fitil verdi bana doktorum bulabilirseniz .. Ama çok sık tüketmeyin ..
Bulut-Mavi Ben incir , kayısı , zeytinyağı be kefire rağmen kanamam da oluyodu o ara yapamadım mecbur fitil kullandım ..
midekoruyucu Nezoli kuru kayısı ye canım en etkilisi odur diye biliyorum, yani hamilelikte o bölge nasıl oluyor bilmiyorum ama bağırsaklarının olduğu kısma masaj yapabilirsen eğer hareketlenmeye yardımcı olabilir ben normalde yapıyorum işe yarıyor 🤷🏻♀️
SevdaPolatts Canım ben basur oldum doğumdan sonra 10kez sezeryan olsamda bu acı olmasaydı dedim oğluma bakmıyodum 😔 şuan yine kabızlık oluyo kayısılı bitki çayı içiyorum 101den aldm etki etsin die bazen 2tane birden suya koyup içiyorum ama önemlem al basur olursun yoksa
Denilotti Nezoli karadut şurubu kesinlikle tavsiye ederim sabah aç karnına suyla karıştırıp içiyorum çok içmeyin diare bile yapıyor.ayrica çok sağlıklı kan yapıyor aktarlarda internette veya semt pazarlarında bulabilirsiniz
Busraata33 Nezoli içebilirsen kefir çok iyi geliyor probiyotik yoğurt bir de kayısı hayatim boyunca kabızlık çektim hep, hamileliğimde kefirle yoğurt yemeye başladım iyi geldi bu dönemde kabızlık kötü son aylarda
Nezoli Busraata33 kefir deneycm canım kabızlık cidden zor bende zaten olurdu arada Ama son ayda tavan yaptı zaten daralıyor insan iyice zorluyor