Gizemnaz_ hayır canım adetimin 1.günü evde test yaptım negatif çıktı ondan sonra evde test yapmadım doktorum ile telefonda görüştüm ve korunma sonrası adet düzensizliği olabilir 1 hafta daha bekle adet olmaz isen kan ver dedi ben bekleyemedim 😂 4.gün gidip kan verdim sonucum 38.90 çıktı 3 gün sonra tekrarladım 7.gün de 339.50 çıktı çok şükür gebelik var 9 eylülde ilk kontrolüm var işte hayırlısı olsun rabbim bana aratmadan nasip etti 1 kaybım var inşallah bu sağlık ile gelir rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah