Sinemarslannnn Bilgi-berna 3 gün gecikme varsa şimdi bile yapsan gebelik çıkar cnm millet reglisine 1 hafta kala öğreniyor düşün
Burcuceviz Bilgi-berna ben 2 gün adet gecikmesiyle test alıp yapmıştım 2 çizgi çıkmıştı eczanede hemen sonuç öğreneceğin bi test var ondan al mutlaka
Kelebeginruyasii Benimde adetim 4gün geçti gidip yaptırdım sonuc pozitif :)) darısı sana inşallah canım hayırlı haberlerle gel👋🏼
Eminenur01 Bayanlar benim adetim 3gün geçti sonra bir gün boyunca kahverengi leke geldi bugün kırmızıya döndü ve karnım ağrıyor sizce üstüne mi görüyorum adet
Bilgi-berna Simdi test yaptim cikmadi nalasf negatif b3lkide test cikmadi bi kac gun daha bekliycem hayirilsi