midekoruyucu Obeybibeybi aynen öyle ben de sizin gibiyim 😁 3 eylül bekliyorum bakalım kırmızılar gelmezse direkt kan tahlili yaptırıcam öbür testle yapmak istemiyorum 😁
Obeybibeybi midekoruyucu benim de 5eylul ama karnimda da agri var geliyo gidiyor cok da umutlanmak istemiyorum o yuzden Allah en dogru zamani bilir biz gonlumuzu ferah tutalim♥️♥️ Hayirlisini nasil etsin insallah hepmiizn iicin hamile olursaniz haberdar edin😇😇♥️♥️
Esraguvennn Obeybibeybi 2 gün sonra testi tekrarla ben oğluma hamile kaldığımı böyle öğrendim adetime 7 gün vardı ve çok silikti çizgi resmen hayalet çizgiydi
Mucizebebegimm123 Obeybibeybi test bozuk gibi çizgi dağılmış.kac dk. Da cizgi belli oldu bi kaç gün daha bekle öylw yap cnm hem daha 7 gun varmış. Ben 2 gun kala yaptım cok cok silik bi cizgi gördüm
Deletedmom316 Obeybibeybi şişkinlik ve hassasiyet göğusundemi ? Adet zamanlarinda olurmuydu goğus agrin
Obeybibeybi Deletedmom316 aynen gogsumde siskinlik var karnimda siskin ama adet te bu kadar olmuyordum
Deletedmom316 Obeybibeybi benim de çok feci goğus agrim var dokununca cok kotu aciyor normal adet zamanimdada gogus agrim olurdu ama bu denli komple her yeri acimazdı birde yoğun krem akintim var. Benim adetime 5 gun var bekliyorum
Obeybibeybi Deletedmom316 hayirlisi olsun belki de siz de hamilesiniz guzel haberlerinizi bekliyoruz:)
Canimannem Obeybibeybi Merhaba. Adete 7 gun kala idrarda çıkması cok zor. Adet gününüzü 1-2gun geçtiğinde kanda bakmanizi öneririm 🥰
Obeybibeybi Canimannem erken gebelik testinde cikiyor diyorlardi ama haklisiniz erkenden de beklentiye girmemek gerek:)
Deletedmom316 Obeybibeybi aynen bendede öyle 🤦♀️ Hayirlisi bakalim Rabbim cabucak guzel haberi almamizi nasip etsin
Obeybibeybi OnDokuzEkim_ Mucizebebegimm123 evet tekrar yaptim :) cift cizgi cikti doktora gidip kan verdim beta 51cikti iki gun gecince yine kan verin denildi artcak mi beta hcg diye kan verdim ama sonuclanmadi henuz bekliyorum:) bu arada reglime de iki gun var
Mucizebebegimm123 Obeybibeybi yaa çok sevindim hayirlisiyla kucagina alirsin canim bende adetime 2 gun kala idrar testi yapmıştım cok silik cikmisti.
Obeybibeybi Cok sagolun simdi kan sonucumu ogrendim artmis iki katina insallah hayrlisi il guzel bir surec yasayabilirim Allah isteyen herkese nasil etsin insallah:)