Kizlarrr merhabalar. Bu benim 2. Gebeligim ilkinde 17. Haftamda hissetmistim net olarak anlamistm bebek harekeri oldugunu. Bugn 2 defa farklı zamanlarda kasik tarafmda icten hafif bir hareket hissettm bebek hareketimi bagrsak mi damarmi anlayamıyorum. Bu kadar erken hissedebilirmiyim acaba ? Siz 2. Gebelgnzde ne zaman hissettiniz bebisinzi ?