Safiyecicek var-dı diyeyim☺️38.haftamın içindeyim, şükür geçti o günler canım☺️Garip ama ben de öyleydim, sabahları da bulantım olurdu ama gece saat 1’de (affınıza sığınarak söylüyorum) kusardım. Bulantı da değil, bildiğin istifra yani. İnsan niye gece yaşar bunu hiç bilmiyorum ama yaşadım yani☺️