annecikk_ aslında bepantol de mustela ile yarışan ama fiyatı daha uygun bir urun. En başta krem olarak ne kullanırsan öyle devam et ven bepantol kullandım oğlum 6 aylık bu kadar sıcakta bile bir kere pisik olmadı. Birazda senin titizliğin ile alakalı alını en geç 4 saatte bir al tamamen kurumadan krem şurup kapatma 5 10 dk havalandr krem sür öyle kapat. Islak mendili bir kaç ay devamlı aynı marka kullan. Birde oğlumda yüzünde bebek egzaması vardı mustela ve bepantol sensiderm önerdi doktor önce bepantol kullan sonra mustela kullan boş yere para harcama dedi Çokta iyi geldi oğluma 1 2 haftada bitirdi. Aslında bakarsan yağ ve ya losyona gerek kalmıyor. Zaten ilk ay mümkün olduğu kadar cildine bisey sürmemek gerek. Ben bir kutu aldım hala yarıda duruyor. Zaten ciltleri o kadar taze ki birseye gerek kalmıyor.