39+6 tık yok doktor perşembe günü haftasonuna olur dedi ama hiç ümidim yok ne ağrı var ne sancı geçmiyor zaman hiç sağlıkla bir an önce doğsun kavuşalım istiyorum ama hiç belirti yok ☹️Kızlar erken geliyor diyorlar bide bizim kız çok nazlı gelmicek gibi