cnsl_tyfr Bende bu konuda müzdaribim 11 haftamda ikili testte erkek bebek yüksek ihtimalle dendi daha sonraki hiçbir kontrol de bebek asla göstermiyor,ya secde pozisyonu ya sırtı dönük ya da yarısı dönük 😑 hareket de etmiyor öylece duruyor çikolata yedim vişne suyu fındık ceviz falan yok bana mısın demiyor.