Gokaytuna hemen kesmene gerek yok 6. ayına kadar rahat emzirebilirsin kan değerlerine baktır beslenmene dikkat et, bi evladım 14 aylık, 5 aylık da hamileyim hala emziriyorum, doktor ikisini de emzirebilirsin istersen dedi. memeden kesmenin net bir bilimsel açıklaması olmadıı gibi sağlık açısından sorununuz yoksa tandem yani kardeşle de emebilir tabi bu günde 1 2 kez gibi düsünelim. şuan ben günde 3 kere emziriorum yaşına girdiği icin doymak icin öyle emmiyor duygusal bağ için vs… karar sizin