Pandemi yuzunden doktor kontrolünde gidilmiyor naptnz yaptrdnz mi Mersin’de ozellerde yapılmıyormuş.(heryer Corona) devlet yada üni de yapılıyor malesef pandemiden dolayı her yer dolu napsam bilemedim 20 haftadan snra yapılıyor bikac hafta sonra yaptrmam gerek. Sizler nasıl çözüm buldunz.?