Fulya1993 Safie benim de 26? Haftada yerine geçti plasenta benim hiç kanamam olmadı ama bebeği hissetmediğim için sorduk oylelikle anladık. Şimdi düzeldi. Çoğunlukla duzeliyornus Allah kolaylık versin
Fulya1993 Safie inşallah canım. Çok şükür teyzemin doğumuna 2 hafta kala mucize şekilde düzeldi ama rahime yapismamis
Safie Cemremmm Bsrabyrktr95 Ben bebegi hep genelde aşağılarda hissediyorum tekmelerin hareketlerini falan sizin de öylemi pek yukarıda hissetmiyorum
Meralvedatazer Benim 36. Haftadan beri aşağıdaydı hiç kanamam olmadı 38 de normal doğum yaptım rahim ağzına yakındı plesenta
Fata2014 Safie merhaba dün gittiğim kontrolde doktorum yukarı çıktığını söyledi fakat yine de hep takip edilecek dedi son güne kadar umarım her anne için kolay olur rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😋
Dlkozdmr Canım benim de previa marjinals yani çok az kapatıyor ilk zamanlardan beri hiç yerini değişmedi şuan 33 haftalık olduk şükür doktor sezeryan dedi dikkatli olmam gerektiğini söyledi ama öyle kemiklerimde bi ağrı olmadı cnm
asliiiiii87 Bu ara gobegimin altinda gerilme ve agirlasma gibi bir his oluyor sonra geciyor. Previa dan dolayi olabilir mi acaba? Yoksa normal mi? Yasayaniniz var mi?