Yeniay bende 20.haftadayım.4 gün önce benimde karnım agrıyor ve belime vuruyordu. Ve dinlenince de geçmiyordu. Birkaç saat dinlendim baktım geçmiyor hemen doktorumu aradım. İdrarda yanma kabızlık yoksa sıcak duşla rabatlıyorsan büyük ihtimalle sorun yok kendini zorlamış olabilirsin. Dinlen geçmezse yarın gel dedi. Ertesi güne büyük oranda geçmişti ama yine de gittim. Baktı hbirşey yok. Herşey yolunda. Biraz fazla yürümüş merdiven çıkmış kendini zorlamışsan olur. Aynı zamanda rahim de büyüyor baskı yapıyor. Normal dedi. Geçene kadar birkaç gün fazla dinlen dedi.parol verdi boşuna agrı çekmiyim diye. 1 defa içtim 2 bebeyle de dinlenebildigim kadar dinlenmeye çalıştım. Geçti benim. Önemsiz olabilir önemli de olabilir. Aklınızda soru işareti kalacağına Bi doktora görünün bence