Minikbebegim1 Evet kuzum pıhtılaşma değerine göre doktor gebelikten önce coraspin başlatıyor, gebeliği en erken öğrendiğin tarihte de iğne başlıyorsun, bazılarına keseyi görünce iğne başlatıyormuş ama bende kese bile gelişemediği için direk kanda çıkınca başladık, inşallah canım Rabbim dermansız dert vermesin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ben 3 yıl yandım evlat diye kimisi 10 yıllar yanıyor, ümidini kesme hiç inşallah sağ salim anne oluruz hepimiz 🌹🙏🏻