Kizlar bugun temizlige basladik yatak odasindan basladik cunku besik gelcek ve bebegimizin besigini yatak odamiza koycaz yerini falan hazirladik ben bayagi rahatsiz oldugum icin esimle beraber yaptik perdeleri yikadik esim asti ama simdi odada yumusatici kokusu var bayagi bende endiselendim bebege bi zarari olurmu bu kokunun lutfen bilgisi olan varsa bi aydınlatsın