Evet Allah’ıma sonsuz şükürler olsun 38+2 de bende oğlumu ilk göz ağrım kucağıma aldım Allah’ım bütün isteyenlere bu güzel duyguyu nasip etsin🙏🏻 Gelelim bizim hikayemize 37. Haftada çatı muayenem vardı çok korkuyordum doktoruma da söyledim korktugumu fakat çokta korkulacak değilmiş sadece 2 parmağıyla baktı birazcık zorlandım onun disinda bı sıkıntım olmadı yalnız normal doğuma elverişli olmadığı için spinal sezeryanla doğumum gerçekleşti belden aşağısını uyusturdular ve 10 dakika sonra bebeğimi bana gösterdiler o kadar güzel minicik senden olan bir parça tarifi mümkün olmayan bir duygu Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin🙏🏻 birgün hastanede kalicam yarın taburcu olucam sezeryan olduğu için bir gün yatiriyolar hemşirelerin gözetimi altındayım ve iki çanta hazırlamıştım biri bebegim biri benim için fakat o kadar abartıya gerek yokmuş sadece yanınıza bebek bezi ıslak mendil ağız mendili ve zıbın bebek çorabı bebek şapkası göğüs ucu çıkartıcı bir adet pijama alt üst önden düğmeli ve birde gecelik almanizi tavsiye ederim başka hicbirseye bizim ihtiyacimiz olmadı Allah’ım hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin çok şükür biz iyiyiz🙏🏻🥰🥰